Sunday, February 5, 2012

מהן מודעות אדסנס תמונה?

מודעות תמונה הן מודעות גרפיות. בניגוד באנרים מסורתיים, מודעות תמונה מיושרים גם לקהל הנכון, מודעות טקסט. המו"ל שיש לו שילוב של מודעות תמונה מודעות טקסט יש פוטנציאל השתכרות גדול.

מודעות תמונה זמינות רק עבור אדסנס לתוכן ולא עבור תוצאות אדסנס לחיפוש.

קיימים חמישה סוגים של מודעות. ראש, שהיא בערך בגודל של פעמיים באנרים, באנרים התמונה, גורדי שחקים, גורד שחקים ומלבן את רוחב בינוני. הטכנולוגיה של גוגל קובעת על מודעות בדף האינטרנט, מודעות טקסט, או שילוב של שניהם כדי להרוויח יותר כסף, ואז נותן את הפורמט הרצוי.

אתה יכול לבחור להפעיל את המודעות, אבל גוגל ממליצים על בחירה בשני, לתת להם את היכולת להיענות בצורה טובה יותר לקהל הנכון עבור אתר האינטרנט שלך, ההכנסה יותר עבורך.

שורה תחתונה: תחת שתי השיטות יחד אתן לך את ההזדמנות הטובה ביותר כדי למקסם את ההכנסות.


בתחילת בלוגים עליך להיות בעל חשבון של גוגל אדסנס. אם אתה עשית, אני רק מזהה אותו מו"ל כשאתה במקור שנחתם עם גוגל אדסנס. מכיוון שאתה לא יכול לקבל חשבון אדסנס, אתה תמיד יהיה מזהה המו"ל אותו בכל מקום שאתה רוצה להוסיף. אז אנחנו יוצרים חשבון ותוך דקות אתה מפרסם!

אתה לא צריך את החוקים של גוגל אדסנס על תוכן לא מקובל לעקוב אחר, אבל מעבר לכך אתם יד חופשית, מה לכתוב בבלוג שלך. הדבק את כתובת האתר לתוך הדוא"ל שלך חתימה בכל פעם שאתה שולח אימייל למי ושולח אותו לבלוג שלך, הגדלת תנועה.

תגובות בבלוגים על ידי מוציא לאור אחר. בעת אינטראקציה עם הקהילה של בלוגים, יותר הבלוג שלך יהיה לקרוא לעתים קרובות יותר. התנועה עוד יותר.

יש רשימה של נושאים של הצלחה, אתה יכול לכתוב. אתה לא צריך לבחור מתוך רשימה זו, כמובן, אבל הוא גדול מספיק אם תבדוק, אתה יכול לעשות משהו שמעניין אותך. הם הצליחו להציג נושאים כגון מנועי החיפוש הרבה. תנועה רבה יותר.

No comments:

Post a Comment